שר הבריאות: ניסנקורן התנגד כי "זה פשע לתת קנסות כאלה גבוהים"

איתי גדסי No Comments on שר הבריאות: ניסנקורן התנגד כי "זה פשע לתת קנסות כאלה גבוהים"

שר הבריאות יולי אדלשטיין נאם במליאת הכנסת בפתח הדיון על חוק הקנסות המוגדל של יו"ר כחול לבן והתייחס להצעות לפתוח את היישובים הירוקים, "נכון להערכת המצב בבוקר 9% מהיישובים בארץ הם ירוקים. כלומר 91% הם ישובים וערים צהובים, כתומים ואדומים"

צילום: דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפתח הדיון על "חוק הקנסות המוגדל", שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין נאם במליאת הכנסת לקראת ההצבעה על חוק הקנסות שהוגש בתחילה על ידו. השר בירך על החוק שצפוי לעבור ואמר: "כשהבאתי את החוק לממשלה הוא לא כוון לא נגד חרדים, לא נגד ערבים, לא נגד דתיים לאומיים, אלא נגד עבריינים שעוברים על הנחיות הבריאות".

אדלשטיין חשף את הצביעות של כחול לבן על החוק הקנסות, "נוסח החוק שהביא משרד הבריאות היה הרבה יותר מחמיר. ועדת השרים לחקיקה בראשות אבי ניסנקורן שהיה אז בכחול לבן ובגיבוי אנשי משרדו באו עם נימוקים למה זה פשע לתת קנסות כאלה גבוהים והחוק קוצץ. מה שהגיע לכנסת זה זכר לאותה הצעת חוק".

אדלשטיין התייחס להארכת הסגר: "אני רוצה להבהיר לציבור שני דברים: במצב התחלואה הנוכחי אין דרך בעולם לעבור לניהול דיפרנציאלי. נכון להערכת המצב בבוקר 9% מהיישובים בארץ הם ירוקים. כלומר 91% הם ישובים וערים צהובים, כתומים ואדומים".

שר הבריאות עדכן כי הערב בפני הממשלה יעמדו שתי הצעות: "אחת להאריך את הסגר; השניה לפתוח הכל. לא אשחק משחקים. לפני עשרה ימים ביקשנו סגר לשבועיים. למה עברנו את אי הוודאות של הימים האחרונים? כי היה צורך לקצץ בהצעה של משרד הבריאות. למה? אני לא יודע".

לכן הבהיר אדלשטיין כי "הערב הממשלה תצטרך להחליט בין שתי האפשרויות. אם לא מוצא חן בעיני מישהו – שייקחו פעם אחת אחריות. שנפתח את כל המשק ונראה את התוצאות, אפרופו אלה שאומרים שהסגר מיותר ולא עובד".



0 תגובות